Here we are! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van M&M&L&L - WaarBenJij.nu Here we are! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van M&M&L&L - WaarBenJij.nu

Here we are!

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg M&M&L&L

20 Mei 2015 | Australië, Gold Coast

Nou dat heeft een tijdje geduurd, ons eerste stukje op het blog. Dat komt omdat we de eerste dagen nogal wat opstartperikelen hebben gehad (jetlag wegwerken, camper ophalen, beltegoed en portable wifi regelen en de camper ruilen nadat tevergeefs geprobeerd was de lekkende wc te repareren). Maar nu zijn we echt ‘up ’n running’.
We zijn inmiddels een stukje ten zuiden van Brisbane aanbeland, aan de Gold Coast. Het weer is prima. Het mag een tandje warmer maar dat komt wel als we noordwaarts trekken. Het is hier een beetje druk maar de kids genieten van de pools (heated!) en de jumping pillows (groter dan groot). Lara’s sprongen gaan met sprongen vooruit: arabier – flikflak – salto achteruit. Prachtig!
Om aan de drukte te ontsnappen zijn we aan het begin van deze week naar Springbrook National Park gegaan, een prachtig regenwoud. En dat deed het dan ook: regenen. Maar gelukkig NIET op de momenten dat wij gingen wandelen. We hebben 2 prachtige wandelingen gemaakt, van de bovenkant van een waterval naar de onderkant en dan weer terug, dalen en klimmen. Best pittig maar zeker de moeite waard. De natuur is prachtig! En de eerste beesten zijn natuurlijk ook al gespot en gefotografeerd: ibissen, king parrots, rosella’s, een bandicoot, pandemelons (denken we), etc.
Afgelopen zondag is Lara vol enthousiasme aan haar huiswerk begonnen. De juf had zulke leuke dingen voor haar uitgezocht! Lars volgde maandag, iets minder enthousiast maar toch. Inmiddels zit het ritme er al een beetje in: vóór het opstaan een half uurtje lezen en na het ontbijt aan het huiswerk.
No worries!
M&M&L&L

• 27 Mei 2015 - 07:57

Erik En Annet:

Hallo allemaal,
    Goed wat van jullie te horen! Mooie foto's , pakken jullie niet toevallig een giftig diertje op!( groene kikkertje). We wensen jullie nog veel mooie tochten en het weer wordt vast heel warm! Het mag hier ook wel een tandje warmer!
    Liefs, Erik en Annet